Tagasi kõigi postituste juurde

Tasuta webinar: e-poe klienditeeninduse ABC

21.04.2021

Meil on hea meel kutsuda kõiki huvilisi jälgima Maksekeskuse järjekorras juba üheteistkümnendat webinari. 12ndal mail kell 10:00 toimuva webinari fookuses on e-poe klienditeenindus. Registreeru kasutades allolevat registreerimisvormi.

Klienditeenindus on eduka e-poe üks peamisi nurgakivisid. Tihedas konkurentsis aitab see silma paista, kasvatada lojaalsust ning innustada kliente oma meeldivaid kogemusi sõprade-tuttavatega jagama. Kehv klienditeenindus tähendab aga rahulolematuid kliente ja müümata jäänud tooteid. Ning sõna halvast kogemusest liigub veel kiiremini kui positiivsed kogemused.

12ndal mail kell 10:00 toimuva tasuta webinari käigus saavad muuhulgas vastuse järgmised küsimused:

  • Miks on klienditeenindus oluline?
  • Milliseid tööriistu peaks kasutama (näiteks e-mail, telefon, chat, juturobotid)?
  • Kuidas korraldada töö, kes peaks klientide küsimustele ja muredele vastama?
  • Kuidas pakkuda head klienditeenindust rahvusvaheliselt müüvas e-poes?
  • Milliseid mõõdikuid kasutada?

Praktilise webinari viib läbi TesteShop.eu e-kaubanduse strateeg Signe Kõiv, kel kogemusi ka Turundajate Liidu ja Eesti E-kaubanduse Liidu juhtimisest.

Webinar kestab orienteeruvalt poolteist tundi.

Webinari registreerimisvormil on ka võimalus esitada küsimusi, millele sooviksid webinari käigus vastust. Kirjuta oma küsimustest-ootustest julgelt, sest see aitab meil webianri ette valmistada.

Privaatsuspõhimõtete ülevaade

See veebileht kasutab küpsiseid, et pakkuda parimat kasutuskogemust. Küpsised salvestatakse Sinu seadmes ja need hoiavad muuhulgas infot, mis puudutab veebilehe kasutamist. Nii saame olulist teavet, mis võimaldab meil oma veebi ja teenuseid täiustada.