• Nuomonės formuotojų rinkodara

    Influencer marketing – praktilised soovitused eduks

    Postitatud 26.06.2020

    Influencer marketing ehk mõjuisiku turundus on aastaid olnud turundusmaailma üks kuumimaid sõnapaare. Samas valmistab see turundajatele parajat peavalu, sest väga raske on mõõta tehtud investeeringute tasuvust. Aastate jooksul olen aidanud…

    Loe edasi
  • Kuidas laiendada e-äri Lätti ja Leetu?

    Postitatud 19.05.2020

    Lätis ja Leedus e-äriga alustades peab arvestama, et edukad on kaupmehed, kes suudavad kauba tarnida kliendile paari päevaga, pakuvad maksevõimalusena kohalikke pangalinke ning suhtlevad klientidega kohalikus keeles. Kõik see aitab…

    Loe edasi
  • Maksekeskuse webinar e-äri laiendamisest Lätti ja Leetu

    Postitatud 04.05.2020

    Hakkajad kaupmehed võivad siinsel turul edu saavutades õige pea mõista, et jätkuvaks kasvuks on vaja laieneda ka väljaspoole Eestit. Loogiliselt vaadatakse esmalt kõige lähemal asuvate riikide poole. Kes vaatab põhja,…

    Loe edasi
  • Restoran ja kohvik saavad kullerteenuse luua kiirelt

    Postitatud 30.04.2020

    Loo restorani juurde oma kullerteenus ja täida ise veebist tulnud tellimusi.

    Loe edasi
  • „Osta kohe, maksa hiljem“ trend kasvatab e-poe müüki

    Postitatud 28.04.2020

    Kaupmehena olete kindlasti pead murdnud, kuidas muuta oma veebipoe külastajad klientideks ja kasvatada seeläbi müüginumbreid. Tehinguni jõudmisel on üks olulisemaid faktoreid mugav ja sujuv ostuteekond, mille lahutamatuks osaks on paindlikud…

    Loe edasi
  • Kaup otsas? Milline võimalus!

    Postitatud 02.04.2020

    Limiteeritud kogused, tarneprobleemid või ootamatult suur nõudlus – kõik need võivad olla põhjuseks, miks e-poest mõni toode on otsa saanud. Müügi kaotamise asemel on olukord võimalik hoopis kasuks pöörata ning…

    Loe edasi
  • E-ostlejad vajavad praktilist infot ja nõuandeid

    Postitatud 28.03.2020

    Käes on aeg, kus seni mingil põhjusel e-kaubanduslainetest eemale hoidnud või ainult varbaga vett katsunud poepidajatel ei jää muud üle kui pea ees sisse hüpata ja ujuma hakata. Väljakutseid on…

    Loe edasi
  • Maksa hiljem lahendused on populaarsed just noorte hulgas

    Osta kohe, maksa hiljem – kellele ja miks?

    Postitatud 04.03.2020

    Makselahendused, kus kauba eest tasutakse osadena pikema aja jookul, ei ole midagi uut. Järelmaks ja krediitkaart on ilmselt kõigile tuttavad ja paljud meist on neid ka kasutanud. Lääne-Euroopas ja Põhja-Ameerikas…

    Loe edasi
  • Kuidas vältida ostukorvi hülgamisi?

    Postitatud 26.02.2020

    E-poes külastajate arvu võimalikult suureks kasvatamine müükide suurendamise eesmärgil võib tunduda olulise tegevusena. Erinevate uuringute järgi jätavad aga ostukorvi maha tervelt 70% e-poodide külastajast! Seega on olulisem keskenduda sellele, et…

    Loe edasi
  • Kumba valida – Shopify või WooCommerce?

    Postitatud 23.01.2020

    E-kaubanduse kiire kasv toob e-poodide hulka aina uusi tulijad. On neid, kes alustavad ettevõtlusega keskendudes ainult e-kaubandusele. Samas on ka neid, kelle jaoks e-poe loomine on senise äri uus ja…

    Loe edasi