• Tarbijad hübriidkommertsi ei pelga

    Postitatud 02.10.2019

    Artikkel ilmus esmalt Äripäevas 26.09.2019 Paljude tegevusalade jaoks ei ole klassikalise e-poe ehitamisel majanduslikku mõtet, küll aga võib üksikute tehniliste lahenduste rakendamine anda suurt efekti. Teenusteäris on ettevõtjale tihtipeale tõsiseks…

    Loe edasi
  • Uus makseviis – Finora krediit

    Postitatud 17.09.2019

    Maksekeskuse pakutavate makseviiside hulk on taas laienenud. 17ndast septembrist saavad e-kaupmehed võtta vastu Finora Capitali uue krediidiliini makseid. Kaupmehe jaoks tähandab Finora krediit täiendavat potentsiaalset tulu, sest võimaldab kliendil tasuda…

    Loe edasi
  • Milliseid maksevõimalusi oma e-poes pakkuda?

    Postitatud 16.09.2019

    Artikkel ilmus algselt Eesti E-kaubandus Liidu kodulehel. Makseviiside rohkus võib valiku teha keeruliseks – millised on klientidele olulised ja millised mitte? Püüame sellesse valikusse selgust tuua. Eesti inimesed on pangalingi…

    Loe edasi
  • Disain kas haarab või peletab

    Postitatud 29.08.2019

    Eestis on tuhandeid aktiivseid e-poode, kellele lisaks püüavad siinsete netiostlejate tähelepanu kümned ja sajad tuhanded välismaised kauplused. Sellises tihedas konkurentsis kujundab esmamuljet disain – just seda märkab ja hindab inimene…

    Loe edasi